icon-cloud.svg
17
°
logo-2.png
cloud.png
17
°
Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanlığı BASKİ Genel Müdürlüğü Basın Duyurusu
17.06.2015

Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanlığı BASKİ Genel Müdürlüğü Basın Duyurusu

16/06/2015 tarihi itibari ile yaşanan sağanak yağmur hasar raporu

Balıkesir Karesi ve Altıeylül ilçe merkezinde 16/06/2015 tarihinde saat 17:50 saatleri arasında başlayan meteorolojiden alınan bilgiye göre m² ye 60 Kg yağış düşmesi sonucu  yaşanan feyezanda genel müdürlüğümüz bünyesinde yapılan çalışmalara ait bilgiler aşağıda sıralanmaktadır.

17/06/2015 Saat 09:00 itibari ile 185 çağrı merkezinde ve sorumlu ekiplere gelen arıza sayısı 963 başvurudan 773 tanesine müdahalede bulunulmuştur.

Söz konusu arızalar : Paşaalanı Sakarya Bahçelievler, Toygar Gündoğan, Hasan Basri Çantay Kayabey Plevne, Atatürk , Vicdaniye , Kuva-i milliye, Akıncılar mahallelerinde yoğunlaşmaktadır.

Bu taşkınların sebebi yağmursuyu altyapı şebekesinin yetersizliği ve kanalizasyon şebekelerinin birleşik sistem çalışmasıdır.

Genel müdürlüğümüz bünyesinde Karesi ve Altıeylül ilçeleri yağmursuyu projeleri yapılmaktadır.

MÜDAHALE EKİPLERİMİZ

Balıkesir Merkezde 3 adet kuka 1 adet vidanjör 8 adet arıza ekibi 40 adet dalgıç pompa ekibi 

Edremitden 3 adet kuka 3 adet dalgıç pompa

İvrindi’den 1 adet kuka

Susurluk’tan 1 adet kuka

Ayvalık’tan 2 adet kuka 2 adet vidanjör

Bandırmadan 1 adet kuka 1 adet vidanjör

Erdek’ten 1 adet kuka

Balıkesir merkeze ulaşmış olup toplamda 16 adet kuka-vidanjör 43 adet dalgıç pompa 15 adet acil müdahale ekibi, 5 ekip amiri ve ALO 185 merkezde vatandaş taleplerini değerlendiren ekiplerimizle beraber 212 personelimiz vatandaşlarımıza hizmet etmektedir. Şuana kadar gelen 784 adet arızalardan yaklaşık olarak 230 âdetine müdahale edilmekte olup vatandaşlarımızın hepsine ulaşana kadar çalışımlarımız devam edecektir.
Genel Müdürlüğümüze bağlı diğer ilçelerden gelen ekiplerimizden 16 kişi DSİ lojmanlarında 6 kişi Grand Yılmaz Otelde konuşlandırılarak dinlendirilmekte olup istirahat sürelerine göre mevcut arızalara aralıksız yönlendirilecektir. 24 Saat içerisinde tüm başvurulara müdahalede bulunulacaktır.